Loppis Bara Scoutgård den 16 maj

Traditionsenligt ordnar vi loppis lördagen den 16 maj kl 10-15. Scoutgården ligger vid huvudstråket genom Bara, Malmövägen, vid utfarten mot Klågerup. Adressen är: Bara scoutkår, Malmövägen 439, Bara. För den som inte har bil finns det busshållplats alldeles intill. Kolla turlistan med Skånetrafiken.

Vi tillhandahåller gratis ett begränsat antal meter bord enligt principen ”Först till kvarn….”. Boka bord hos SM7KJH sm7kjh@bolina.hsb.se . Är det fint väder håller vi till utomhus och då kan man även sälja direkt från bilen eller medfört bord. Är det dåligt väder håller vi till inomhus i de rymliga lokalerna där vår minirestaurang också finns. Vi säljer frallor, kakor, korv, läsk, kaffe, te, m.m.

Vi kör ett lotteri med finfina priser, som vi hoppas kunna ha dragning i kring kl 1200. Tillställningen är öppen så länge det görs affärer, sannolikt till 14-15-tiden.

Vi hälsar alla hjärtligt välkomna att fynda, sälja, byta, träffa bekanta och vinna fina priser i lotteriet.